Politică de livrare și returnare

Politica de rambursare si returnare

Dacă ati cumparat un produs , aveti dreptul de a anula si returna comanda in termen de 14 zile calendaristice din momentul ridicării coletului.

Cum procedezi?

Trimite solicitarea de retur/schimb pe e-mail la office@mallevo.ro cu numele complet, nr comanda si motivul returului.

Contactati Urgent Cargus, achitati transportul (transportul este achitat de noi numai in cazul in care produsul ajunge defect sau colegii nostri au gresit comanda ) si trimiteti coletul la adresa pe care o veti primi ulterior in e-mail .

Transferul banilor se realizeaza in maxim 14 zile calendaristice, din momentul in care produsul a ajuns la noi.

Clientii care nu sunt multumiti de produs il pot returna si/sau pot alege un alt produs in limita contravalorii produsului returnat, cu respectarea termenilor si conditiilor de mai jos. Nu vor fi acceptate pentru returnare produsele care vor fi desigilate, lipsa etichetelor sau a ambalajelor originale. Inainte de a returna produsele, clientii trebuie sa notifice prealabil comerciantul in scris catre adresa de e-mail office@mallevo.ro , unde vor specifica urmatoarele:

– produsul/produsele pe care doresc sa le returneze

– motivul returului

– contul IBAN si numele ( in cazul rambursarii )

– optiunea inlocuirii sau rambursarii sumei

– costurile inlocuirii / a procedurii de schimb vor fi achitate de catre cumparator

Pentru a valida situatia de retur, va rugam sa respectati urmatoarele:

• Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit.

• Nu pot fi returnate conform legii urmatoarele produse: produse deteriorate intentionat, produse cu metale sau cristale lipsa, produse purtate.

• Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.

• Returul se face în ambalajul original, cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul.

Dacă nu ai decis încă ce produs dorești să alegi în schimbul celui returnat, poți opta pentru un voucher digital cu valoarea totală a comenzii inițiale (produs returnat și transport). Acest voucher poate fi utilizat pe www.mallevo.ro în decurs de 1 an de la emitere.

(2) Mallevo rambursează sumele menţionate la alin. (1) folosind aceleaşi modalităţi de plată ca şi cele folosite de consumator pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care consumatorul a fost de acord cu o altă modalitate de plată şi cu condiţia de a nu cădea în sarcina consumatorului plata de comisioane în urma rambursării. (3) Fără a aduce atingere alin. (1), Mallevo nu este obligat să ramburseze costurile suplimentare în cazul în care consumatorul a ales în mod explicit un alt tip de livrare decât livrarea standard oferită de profesionist. (4) Cu excepţia cazului în care Mallevo s-a oferit să recupereze el însuşi produsele, în cazul contractelor de vânzare, Mallevo poate amâna rambursarea până la data recepţionării produselor care au făcut obiectul vânzării sau până la momentul primirii unei dovezi din partea consumatorului conform căreia acesta a trimis produsele către Mallevo, luându-se în considerare data cea mai apropiată.

Dacă produsele de returnat au fost însoțite de eventuale cadouri, trebuie returnate și acestea (un nou produs, voucher cadou sau transport gratuit).

In cazul in care produsul este, totusi, returnat cu urme de deteriorare (pe care nu le-ati anuntat), ne rezervam dreptul sa refuzam returnarea banilor sau sa facem returnarea partiala a platii + alte costuri de transport initial. (taxa pentru readucerea in stadiul initial al produsului)

Returnarea platilor prin transfer bancar, se face tot prin transfer bancar, in acelasi cont!

In cazurile in care vi s-a livrat un produs diferit, incomplet sau neconform, va recomandam sa ne contactati imediat prin email la office@mallevo.ro atasand si poze relevante cu problema constatata. Costul de transport pentru retur este suportat de noi numai in cazurile mentionate in acest paragraf .

Ne rezervam dreptul de a selecta clientela in cazul persoanelor care efectueaza o comanda si nu o onoreaza din diverse motive. Va multumim!